Olen kyllä samaa mieltä, että joskus nämä eivät ymmärrä omaa parastaan isäntä ja emäntä siis. Mutta kyllä ne on mun lemppareita. Emäntä kertoi, että olet päässyt tekemään kaikkea kivaa viikonloppuna eli onnittelut myös veikalta.

Oletko muuten huomannut, että kun kanniskelee kaikkea ja vie ne noille niin namia tippuu? Tavaroitten kantelu on mun lempparii.  Yksi suosikki jutuista on, että mä haen sukan sellasesta korista ja sitten me viedään se sinne takas yhdessä ja sit tietysti tulee namii. Toinen ihan ehdoton juttu on kun ne juo sellasta pahan hajuista litkua* (pistää aivastamaan) niin mä saan sitten viedä ne tölkit keittiöön. Ihan mun lempparii, vaikka aluksi ne tuntui hassuilta suussa.Mut ne juo sitä ihan liian hitaasti ja harvoin. Mä en meinaa jaksaa odottaa sitä tölkin tyhjenemistä. Mä olen kyllä jo oppinut, että sitä tölkkiä ei saa töniä kuonolla, kun noi ei tykkää. Mut onneks mä kuitenkin aina saan kantaa ne sinne keittiöön.

 

Terkuin

Santos

*sihteerin huomautus: pahanhajuinen litku on siis olutta